2008年1月5日星期六

香港與美國的生活

Example: 星期六
  • 在香港的話我會10點幾起身, 玩一陣電腦出去同朋友食Lunch then返fellowship之後再行街食飯唱K再飲野.
  • 在美國的話我會10點幾起身, 玩電腦好耐再出去同family食lunch再搵地方去(搵得好辛苦因唔知去邊好)如無就回家睇電視then再出去食dinner然後同Roy去睇戲/D&B打機or回家再睇電視.

Example: Long weekend
  • 在香港的話我會10點幾起身, 玩一陣電腦出去同朋友唱K再唱K再睇戲再行街食飯再飲野.
  • 在美國的話我會去short-term trip, eg) Las Vegas/San Diego/Santa Barbara(查實得3日,唔去得邊) 或者去BBQ/Biking/滑雪(如Winter)


分別就係係美國你會有好多空閒時間無野好做(如放工後/weekend)要諗下去邊好/做咩好同埋o岩傾朋友唔多因為D人返晒香港. 係香港你會好忙好似唔知忙咩咁,玩黎玩去都係o個幾樣但朋友多D. 問題就係你撰擇邊種生活, 好忙但好玩或好悠閒但多時間思想既生活.


我暫時撰擇美國生活因為我鍾意悠閒(同埋我怕開好多OT!聽閒香港OT好勁)

P.S: If you can't read Chinese please choose decode to Unicode.

1 則留言:

Unknown 說...

我都係咁話! 其實在哪裡都好, 只要你肯找 "膿路", 都是有它的好的. appreciate + utilize it while you are here.