2008年1月1日星期二

無奈....


踏入2008年, 唔知應該有咩轉變. 時間過得太快. 返左工之後每日都係一樣,我覺得好似虛度光陰咁. 我知人人都係咁, 為左生活無辦法但係我真係覺得好浪費青春. 你問我2007年做過d咩?我真係諗唔到. 咪日日都係咁lor, 5:50am起身返工, 10pm訓覺日日如事.可能有人會覺得我無事搵黎講, 身在褔中不知褔. 我唔想年年都係咁, 好似青春就咁就流走,身邊朋友個個都走. 我無得撰擇地stay係美國. 就算升職, 時間又做耐d又係係度虛度光陰, 唔做又無錢, 出糧又要交呢樣個樣又無錢, 不停地做同樣的事. 究竟我係到做咩呢? 咁樣生活係咪要到返天家先完結呢?呢d係咪做人既無奈呢? 2008年我應該要點好? 係咪要做d野去改變?

所以, 我開呢個新blog目的係紀錄我新一年既想法,人和事, 感受.....留待我將來回味.


3 則留言:

匿名 說...

你知道麻bianca, 我而家日日都同你諗既野一樣, 絕對同意你所講既野....朋友個個都走得7788, 我都覺得我既人生好無point, 好似just為左起居飲食而工作咁, 完全no life.....

我自己都realize倒呢樣野好耐, so我希望我出年番hk會搵倒我自己想要既life...呢度實在太多制肘喇.....

匿名 說...

無錯無錯! 每日好似為生活而生活, 你都好呀可以返HK搵出路. 我都唔知可以點. 為有自己安慰自己......搵D娛樂比自己!By the way, 好耐無見你, 搵日食飯okay?

匿名 說...

緊係好啦, 我都想見下你呀, 你#有無轉? 係迷仲係626-xxx-7157?
我仲係o個個#無轉, just in case...我係626-512-3214.

你幾時得閒就msg我啦ok?